مرجع تخصصی اخبار شهری

به مرجع تخصصی اخبار شهری خوش آمدید

روزه داری، سیستم ایمنی بدن را تضعیف نمی‌کند


مجله رز / ارمنستان شرقی یکی از متخصصان تغذیه گفت: برخی از افراد نگرانند که اگر سریع در معرض خطر بیماری عروق بیماری کرونا قلب قرار بگیرند و افزایش آن در حال حاضر اطلاعات کافی نداشته باشد و با توجه به اینکه ویروس کرونا ویروس های مختلفی دارد ، سرانجام به این سوال پاسخ داده …

روزه داری، سیستم ایمنی بدن را تضعیف نمی‌کند https://rosemag.ir/2021/04/24/روزه-داری،-سیستم-ایمنی-بدن-را-تضعیف-نمی/ مجله رز Sat, 24 Apr 2021 04:27:33 0000 مجله اجتماعی https://rosemag.ir/2021/04/24/روزه-داری،-سیستم-ایمنی-بدن-را-تضعیف-نمی/ مجله رز / ارمنستان شرقی یکی از متخصصان تغذیه گفت: برخی از افراد نگرانند که اگر سریع در معرض خطر بیماری عروق بیماری کرونا قلب قرار بگیرند و افزایش آن در حال حاضر اطلاعات کافی نداشته باشد و با توجه به اینکه ویروس کرونا ویروس های مختلفی دارد ، سرانجام به این سوال پاسخ داده …

مجله رز / ارمنستان شرقی یکی از متخصصان تغذیه گفت: برخی از افراد نگرانند که اگر سریع در معرض خطر بیماری عروق بیماری کرونا قلب قرار بگیرند و افزایش آن در حال حاضر اطلاعات کافی نداشته باشد و با توجه به اینکه ویروس کرونا ویروس های مختلفی دارد ، سرانجام به این سوال پاسخ داده نمی شود. با این حال ، واضح است که تقریباً همه بیماری های ویروسی سریع باعث عفونت می شوند که نه تنها سیستم ایمنی بدن را ضعیف نمی کنند ، بلکه سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کنند.

محمد علیزاده در مصاحبه با مجله رز اظهار داشت: لنفوسیت های T که نوعی سلول های سیستم ایمنی بدن است ، پس از افزایش گرسنگی (و همان الگوی روزه داری). از مطالعه ، میزان غم سیتوکین هایی که خودم را با روزه داری پوشانده ام ، به گونه ای تنظیم شده است که آموزه ای که تاکنون در گوشه گوش بیماری ویروسی داشته ایم ، مبنی بر اینکه روزه داری فرد را مستعد نمی کند بیماری ویروسی است و اکنون حتی کمک می کند سیستم ایمنی بدن در برابر این عوامل بیماری زای خارجی ممکن است پاسخ دهد ، به عنوان برنامه ای برای ادامه این کار.

وی افزود: از آنجا که ویروس کرونا به خوبی شناخته نشده است ، در آخر نمی توان اظهار نظر کرد ، زیرا بیماری زمینه ای باید با دقت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: “همچنین بیمارانی که به بیماری بیماری کرونا قلب مبتلا شده و بهبود یافته اند ، بدون شک وی می خواست بهبودی را بداند.” برخی از متخصصانی که بیماری جدی دارند و در صورت نیاز به تقویت کننده ها ، وزن زیادی را از دست داده ام برای ارزیابی آنها با یک متخصص تغذیه مشورت می کنند.

علیزاده ، در پاسخ به بیماری بیماری کرونا زمینه ای می تواند در این شرایط سریع باشد ، مردان و یک نفر باید با بیماری پزشک خود مشورت کنند. در حقیقت ، همه مثل هم نیستند که قابل درمان هستند ، بسیاری از بیماران می توانند در توصیه های خود در مورد اینکه چه تغذیه ای سریع با پزشک آنها انجام دهم ، خودشان باشند. با این حال ، اگر نمی توانید با استفاده از داروها سازگار شوید ، توصیه می شود.

توضیح داد: “سوالی که اخیراً بسیار پرسیده شده است ، و اگر در شرایط بیماری کرونا خیلی سریع نباشد یا نه. اگر بیماری فعال هستید با پزشک آنها مشورت کنید. اگر علائم خفیف دارید ، روزه داری مشکلی ایجاد نمی کند.” البته ، اطلاعات پزشکی ناقص است و این مقاله واقعیتی است که نمی تواند درباره آن اظهارنظر کند.

“باید و نبایدها و تغذیه متخصص تغذیه در ماه مبارک رمضان” عادات غذایی ما ترکیبی از درست و غلط است. به موجب آن این می تواند نوع رفتار صحیح یا غلط باشد ، به این دلیل که با روزه گرفتن ، روزه داری مشاهده می شود که تفاوت بین این دو یکی از مهمترین موارد در افطار سحر است و آنها حق دارند؛ برای فوتبال و مایعات باید ساعت به ساعت جبران شود.

گفت: “اوه ، عادتهای بد غذایی ، کالری در مدت زمان کوتاه است ، بسیاری از موارد کاملاً به افطار بستگی دارد ، ما سه روز فصلی روزه داریم و این را به شدت توصیه می کنیم.” سه وعده غذایی (صبحانه ، ناهار و افطار) بین این دو بار تا سه وعده غذایی را می توانید برای میان وعده استفاده کنید.

و باید توجه داشت “، و اگر در رژیم غذایی به طور متفاوتی درمان می شوند باید در ابتدای گروه برخی از غذاهای دیگر برای شما مصرف شود. در حقیقت ، این بهترین میان وعده از مواد مغذی میوه مانند کربوهیدرات ها ، پروتئین ها و کالری بدن ، متعادل برای ورود به سفر از طریق زمین.

علیزاده با هم نشان داده شده است زیرا آنها معمولاً ماه جشن ماه رمضان را با ورزش کمی انجام می دهند بنابراین به کالری و مواد معدنی کمتری نیاز دارند ، ویتامین ها و کربوهیدرات ها باید غذاهای مختلف را نگه دارند.

وی گفت: “مایعات اصلی آزاد است.” “آب بهتر ، چای نوشیدنی سبک و سالم توصیه می شود.”

وجود آن وجود دارد ، در تاج آن جدی است و خود را با استفاده از نور طلوع آفتاب همه مردم ، توصیه می شود در امر روزه گرفتن. بنابراین ، خوردن صبحانه ، به ویژه در غذاهای غنی از پروتئین ، برای افزایش آب ، در نتیجه کمبود آب در روز است.

متخصص تغذیه افزود: متأسفانه ، بیشترین افزایش وزن در ماه رمضان برای یک وعده نان بسیار زیاد است ، بنابراین ، اگرچه تعادل و مصرف مواد غذایی مختلف از میوه ها و سبزیجات برآورد شده است.

پیام آخر


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 ] [ 19:32 ] [ ایزابلا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]